Sunday 24 January 2021

2021 Day24

2021 Dedh Pajar warn Ügens


 

De Sül, pajwora warn ügens mis Genver

Sunday, 24th January
















Da ew genam taclow münys. Termyn my veu yonk my a guntellas stompys letherdoll ha mergh cheny bian. Et ow whel my a viras orth bacteria ha treustrohow a gorfow gen microscop. Lebmyn da ew genam tednow gwres gen qwillen fin. Da ew genam temmigow. Thera vy ow cawas caletter liwya en maner lows. Thera vy ow whithra gis ha method pur glòs. Piw a wrüg lies ol dorn en cav? Martesen benenes. Miro orth an manilyon war an diwla en pejadow gen Dürer. Whei ell gweles pub gwythien ha cris. Ew hebma dorn mesk an flourys gen lymner arnowydh? Frida Kahlo a liwyas hy besowow scovarn dorn. Anjei a veu ro dhort Picasso, saw an pyctour a veu ro dhe'n medhek a wrüg owna hy dorn. Ha ma dornow dhe'n eledh en Lever Kells (terweythyow gen besyas hir!).
















I like little things. When I was young, I collected postage stamps and little china horses. In my work I looked at bacteria and cross-sections of bodies with a microscope. Now I like drawings made with a fine pen. I like details. I have difficulty painting loosely. I study style and method very closely. Who did many hand prints in a cave? Perhaps women. Look at the details on the hands in prayer by Dürer. You can see every vein and wrinkle. Is this a hand among the flowers by a modern artist? Frida Kahlo painted her hand earrings. They were a present from Picasso, but the picture was a gift to the doctor who cured her hand. And the angels have hands in the Book of Kells (sometimes with long fingers!).
















Deg ger rag hedhyw: Ten words for today

besow scovarn (f) earring

cheny chinaware

diwla (dual plural) hands

letherdoll (f) postage

manilyon (collective) details, data, mincemeat

pejadow prayers

qwillen (f) pen

stompys stamps

taclow münys details, little things <tra vünys

temmigow details, fragments, little bits < tebmik

treustrogh (m) cross-section



  

No comments:

Post a Comment