2026 Dedh Dew Cans Nawnjek ha Dogens
De Merher, whetegves mis Gwedngala
Wednesday, 16th September
Jane Austen ew âwthores pur aswonys ha meurgerys. Genys en seytek cans trei ügens ha pemdhek, na wrüg hei dyllo hy kensa novel bys etek cans hag üdnek. Hei a verwas whegh bledhen moy diwedhes. Dyllys veu Furneth ha Fînder Brÿs en trei volûm en kensa, "gen ben jentyl". Lebmyn nei ell redya an treylyans en Kernowek gen Nicholas Williams en üdn lever, dyllys gen Evertype e'n vledhen ew tremenys. My a wra y redya gen bagas redya war linen avorow. Da ew genam an whedhel ma. My a'n redyas termyn my a veu en scol, ha lies gweyth wòja hedna. My a viras orth versyon war BBC nanj ew termyn hir. Ha ma versyon spladn war film gen Emma Thompson ha Kate Winslet. Lebmyn theram ow qweles ma film nowydh. Alja an Colonel Brandon ma bos gwelha avel Alan Rickman?
Jane Austen is a very well known and much loved authoress. Born in 1775, she did not publish her first novel until 1811. She died six years later. Sense and Sensibility was first published in three volumes, "by a lady". Now we can read the Cornish translation by Nicholas Williams in one book, published by Evertype in the past year. I'm going to read it with an on-line reading group tomorrow. I like this story. I read it when I was in school, and many time after that. I watched a version on BBC a long time ago. And there's a splendid version on film with Emma Thompson ha Kate Winslet. Now I see there is a new film. Could this Colonel Brandon be better than Alan Rickman?



_Official_US_Poster.jpg)
No comments:
Post a Comment