Sunday, 13 September 2026

2026 Day 256

2026 Dedh Dew Cans Whetek ha Dogens







De Sül, terdhegves mis Gwedngala
Sunday, 13th September

Theram ow longya dhe fyttya kidnyow rag ow whôr wheg war an Sül, bès hedhyw my a veu an ostyades. Trei myldir mes a Drurû ma tavern wheg, pur hengovek, gen boos da. Meurgerys ew ev. Ow gour a dhebras yar Gyny rôstys gen tettys rôstys ha lies losôwen, y whôr a dhebras kig bowin gen oll an losow. Losôwegores o vy, rag hedna na wrüga vy debry kig. An tettys rôstys o pur dha.

I usually prepare lunch for my sister-in-law on a Sunday, but today I was the guest. Three miles out of Truro there is a nice pub, very traditional, with good food. It is popular. My husband ate roast turkey with roast potatoes and a lot of vegetables, his sister ate beef with all the vegetables. I am a vegetarian, therefore I did not eat meat. The roast potatoes were very good.

No comments:

Post a Comment