Thursday, 10 September 2026

2026 Day 253

2026 Dedh Dew Cans Terdhek ha Dogens

De Yow, degves mis Gwedngala
Thursday, 10th September 

My a scrifas lies ger e'n mettin ma. My a scrifas lies ger moy e'n dohajedh ma. E'n gwettha pres, nag ew an geryow na vas rag ûsya et ow blogg. Ha nag eus dhebm fotos veth naneyl rag lymnansow. E'n gordhûher my a glappyas en Yeth an Werin, ha redya whedhel en Bagas Redya, bes nag eus pictours. Martesen avorow a vedh gwell! Martesen e vedh neppeth dhe weles.
I wrote a lot of words this morning. I wrote a lot of words this afternoon. Unfortunately, those words are not suitable for using in my blog. And neither do I have any photos at all for illustrations. In the evening I talked in a Language of the People, and read a story in a Reading Group, but there are no pictures. Perhaps tomorrow will be better! Perhaps there will be something to see.

No comments:

Post a Comment