Monday 31 October 2022

2022 Day 304

2022 Dedh Tre Hans ha Pajar















De Lün, üdnegves warn ügens mis Hedra.

Monday, 31st October










E'n bledhydnyow trei ügens ha deg thera dhebm jynn-snod ha my a bernas recordyans war snod gen Brenda Wootton ha John the Fish. An snod o henwys Pastys ha Dehen ha hedna o onan an canow etto. My a bernas an snod en shoppa bian e'n Peneglos Truru. Gellys nanj ew termyn hir ew an snod ha'n jynn-snod, bes my a gavas an recordyans war linen. Whei ell gosowes orto gen Covscrif Mûsek Nacyonal Kernow. Ma dhodhans an dyllans orijinal a'n  mûsek scrifys ewedh. Nag o bes trei dinar nanj ew cans bledhen!
















In the seventies I had a tape-recorder and I bought a tape recording by Brenda Wootton and John the Fish. The tape was called Pasties and Cream and that was one of the songs in it. I bought the tape in a little shop in Truro Cathedral. The tape and the tape-recorder are long gone, but I found the recording on-line. You can listen to it with the Cornwall National Music Archive. They have the original publication of the written music too. It was only threepence a century ago.





 











https://cornishnationalmusicarchive.co.uk/content/pasties-and-cream/






No comments:

Post a Comment