Saturday 8 October 2022

2022 Day 281

2022 Dedh Dew Cans Pajar Ügens hag Onan










De Sadorn, ethves mis Hedra

Saturday, 8th October 



Terweythyow thera vy ow kemeres foto dres lebmel. Ma dhebm nebes fotos a'n par-na. Thens heb colm yntredhans. My a welas anav bian war an trolergh - "kellys ew ev", my a brederas. My a'n gòrras e'n ke. My a verkyas avisyans en beister shoppa. Na wra an shoppa egery arta terebo nessa mis Ebrel. Ma gwav solabres!  Da ew genam an avîsyans aral! Galow ew. Pyjy, gwrewgh kerdhes war an gwels.



Sometimes I take a random photo. I have several photos of that kind. They are not connected. I saw a little slow-worm on the footpath - "it's lost", I thought. I put it in the hedge. I spotted a notice in a shop window. The shop won't open again until next April. It's winter already! I like the other notice. It's an invitation. Please, walk on the grass.


Nebes ger rag hedhyw Some words for today

anav (m) slow-worm

a'n par-na of that sort, like that

avîsyans (m) notice, advert, advice

gòrra to put

kerdhes to walk

heb colm yntredhans unrelated, unconnected

merkya to notice, spot

pyjy please (before request)

terebo until

trolergh (m) footpath


No comments:

Post a Comment