Friday 13 August 2021

2021 Day 225

2021 Dedh Dew Cans Pemp warn Ügens


De Gwener, terdhegves mis Est

Friday,13th August











Etho, hedhyw my eth dhe'n treth. Na wrüga vy mos dei a-ban dallathvos an gwenton. My a vetyas gans ow noyth ha'y far. Anjei a wrüg drivya dhort Pow Densher. Ha my ow mos e'n vorr, my a verkyas nebes treylyansow. Leskys ew an vorr e'n le era carr destriys gen tan. Ma yettys nowydh dhe'n park hordhes (saw nag eus hordh veth - nag eus bes tüs). Gellys ew an deves dhort an pras - saw ma lies ascallen et aga le. Gwag ew an pras bes ma bush brâs a düs war an treth.










So, today I went to the beach. I hadn't gone there since the beginning of spring. I met my niece and her partner. They'd driven from Devon. As I walked along the road, I noticed several changes. The road is burnt where there was a car destroyed by fire. There are new gates to the rams' field (but there are no rams there - there are only people). The sheep have gone from the meadow - but there are lots of thistles instead. The meadow is empty but there is a crowd of people on the beach.



Deg ger rag hedhyw Ten words for today

a-ban since

ascallen (f) thistle < ascal (collective)

bush brâs a düs crowd of people

dallathvos ~ dallath (m) beginning

dei there (re. movement)

destriys destroyed

metya gen to meet (with)

noyth (f) niece

par (m) partner

yettys gates < yet (m)

 










No comments:

Post a Comment