Thursday 4 April 2024

2024 Day 95

2024 Dedh Pajar Ügens ha Pemdhek
















De Yow, pajwora mis Ebrel

Thursday, 4th April 

Nanj ew moy es ügens bledhen tho vy pur skith. My a wrüg omsenjy ow hònan coth. Thera vy ow tesky en chei scol coth. Thera lies gre dhodho - whel calish ens. Heb bos ragwelys, an chons a dheuth rag omdednans a-dermyn. My a'n sesyas. Wòja hedna my a dhescas radn dermyn. Tho vy le skith. Bes rag fra my o skith? Thera trobel gans ow holon. Wòja surjery (an pajwora dedh a vis Ebrel) ha chânjya chei bys en Kernow tho vy yonk arta! Ha thera vy ow tesky rag didhan. Ha'n scol coth? Gellys ew lebmyn - radn a dhisplegyans nowydh - na dhe vos aswonys.

More than twenty years ago I was very tired. I was feeling old. I was teaching in an old school building. It had many stairs - they were hard work. Unexpectedly, the chance came for early retirement. I seized it. After that I taught part-time. I was less tired. But why was I tired? There was trouble with my heart. After surgery (on the fourth day of April) and moving house to Cornwall I am young again! And I teach for fun. And the old school? It is gone now - part of a new development - unrecognisable.

Deg ger rag hedhyw Ten words for today

a-dermyn early

gre ~ gri (m) stair, staircase

heb bos ragwelys unexpectedly

moy es more than

omdednans (m) retirement

omsenjy (y hònan) to feel oneself to be

radn dermyn part-time

ragweles to foresee, anticipate

sesya to seize

skith ~ sqwith tired


No comments:

Post a Comment