Sunday 21 August 2022

2022 Day 233

2022 Dedh Dew Cans Terdhek warn Ügens



De Sül, kensa warn ügens mis Est

Sunday, 21st August















My a viras orth program televisyon da. My a welas Porth Cornow ha'n caplys telegraff. Pur a bris ens whath rag kescomûnyansow. My a welas whel Bo'talek ha metydhyon bal ha tüs bal. Lesley Trotter a lavaras adro dhe'n Divröans Meur a düs bal. Wòja hedna an program a viras orth marhoga war vord corf, legasty ha muyglen.  











I watched a good television programme. I saw Porthcurno and the telegraph cables. They are still very important to communications. I saw Botallack mine and bal maidens and miners. Lesley Trotter talked about the Great Emigration of miners. After that the programme looked at body boarding, lobsters and smuggling.


No comments:

Post a Comment