2026 Dedh Dew Cans Whegh warn Ügens
De Gwener, pajardegves mis Est
Friday, 14th August
Friday, 14th August
Difygyans an Howl a-ûgh Stonehenge. My a welas an ymaj ma war Facebook. Edrek, nag ew an fotografer aswonys genam. Na aljama kemeres foto a'n par ma. Ma othom a gamera sevelyek en üdn telher, kemeres nebes tednow gen powesow compes ha cayer specyal. War an treth my alja gweles an howl gans ow gwedrow. Na wrüg an eborn treylya dû, saw tho pecar'a gordhûher. An edhyn a veu meskegys bès pur deg o. En gwettha pres, nag üjy ow hamera owth obery hedhyw.
The Solar Eclipse above Stonehenge. I saw this image on Facebook. Sorry, I don't know the photographer. I couldn't take a photo like that. It needs a static (stationary) camera in one place, taking several shots with regular intervals and a special filter. On the beach I could see the sun with my glasses. The sky did not turn dark, but it was like evening. The birds were confused but it was very beautiful. Unfortunately, my camera is not working today.
No comments:
Post a Comment