2026 Dedh Dew Cans hag Etek
De Yow, wheffes mis Est
Thursday, 6th August
Na wrüga vy gweles an loor leun e'n eborn nos, saw my alja gweles hanter loor dres an cloudys e'n jedh seythen moy diwedhes. Thera vy ow mires emann hedhyw ewedh. En hav perh cov gwav. Tredan voltach ûhel a res bos gwithys rag damach dhort gwedh en enawellow. Ma nebes gwedh (üdn golwedhen dres ehen) ew re hir. Aga branchys ew re ûhel, re nes dhe'n caplys electrek. Devedhys ew an düs yonk ma dh' aga threhy moy isel. Lebmyn parys o nei rag an gwens!
I didn't see the full moon in the night sky, but I could see a half moon beyond the clouds in the day a week later. I'm looking up today as well. In summer remember winter. High voltage electricity must be protected from tree damage in storms. There are some trees (especially one hazel tree) that are too tall. Their branches are too high, too close to the electricity cables. These young men have come to cut them lower. Now we are ready for the wind!
.jpg)
.jpg)

No comments:
Post a Comment