Saturday 11 March 2023

2023 Day 70

2023 Dedh Deg ha Trei Ügens

De Sadorn, üdnegves mis Meurth

Saturday, 11th March


My a gerdhas nebes mildir hedhyw ha kemeres trei kyttrin etho skith o vy. Nag ew esy bos trigys en argel, specily en kewer drog! Saw lôwen veu vy dhe weles cowetha en Falmeth. Ha gen hanter our en Resrüdh, my a bernas dyghtyans whadn (ladh preves) rag an kei ha cathes. Whadnen ew anprev whehtròsek bian. Anjei ell agas piga.

I walked several miles today and took three buses, so I'm tired. It's not easy living at the back of beyond, especially in bad weather! But I was happy to see friends in Falmouth. And with half an hour in Redruth, I bought flea treatment (insecticide) for the dog and cats. A flea is a small insect (six legs). They can bite you.

No comments:

Post a Comment