De Merher, nessa warn ügens mis Gorefen
Wednesday, 22nd July
Wednesday, 22nd July
Ma nebes treylyansow. E'n gwelha pres, nag ew an gewer mar dòbm hedhyw. My ell anella! Ma'n howl ow spladna whath, bès comolek ew an eborn ha ma gwens medhal dhort an west. E'n gwetha pres, na ellama gweles an eborn nos, awos an cloudys. Ma'n constellacyons ow treylya, theram ow cregy. Nei a wrüg movya kerdh dhort An Crang ha thera nei owth entra An Lew. Da ew genam tedna An Lew!
There are some changes. Fortunately, the weather is not so hot today. I can breathe! The sun is still shining, but the sky is cloudy and there is a gentle wind from the west. Unfortunately, I can't see the night sky, because of the clouds. The constellations are changing, I believe. We have moved away from Cancer and we are entering Leo. I like drawing Leo!

No comments:
Post a Comment