Wednesday 17 January 2024

2024 Day 17

2024 Dedh Seytek



De Merher, seytegves mis Genver

Wednesday, 17th January



Segh ew an gewer lebmyn, bes ma gwarnyans dr'e vedh martesen ergh dhe nei e'n nos. Seyth ar glogh e'n gordhûher my a viras orth an ebòrn. Cler ew ha my alja gweles an loor ha'n ster. My alja clowes lowarnes ow creia ogas dhe'n yer agan kentrevogyon. Hager crei ew, pecar'a üj. Heb mar, ow hei vy a harhas. Nag ew an pow dison. E'n mettin, gwywer loos a harhas wòja an kei dhort gwedhen idhyowek. Na alja nei gweles an best, saw nei alja y glowes. Calish ew kewer yeyn rag bestes bian

The weather is dry now, but there is a warning  that we will perhaps have snow in the night. At seven o'clock in the evening I looked at the sky. It is clear and I could see the moon and stars. I could hear a vixen calling near our neighbours' chickens. It's an ugly cry, like a scream. Of course, my dog barked. The countryside is not quiet. In the morning, a grey squirrel barked after the dog from an ivy-covered tree. We couldn't see the animal, but we could hear it. Cold weather is hard for little animals.



No comments:

Post a Comment