Friday 5 July 2019

2019 Day 186

Dedh Cans Pajar Ügens ha Whegh
De Gwener, pempes mis Gorefan
Friday, 5th July

Pana jorna teg o va! Ass o spladn an howl! My a dhivünas a-varr hedhyw. An jedh a dhallathas etta (en ta). Ha my ow kerdhes dhe'n trigva buss thera an howl ow lesky an ligyn dhe ves. Ev a wrüg bargesy (terneyja) ha spladna a-ûgh an gwedh ha'n bagasow eythin e'n hedhnans. My eth dhe guntellyans pur dhe les en Ûniversita Falmeth. My a vedn scrifa moy adro dhe hedna avorow. Ev a veu an kensa Pedncuntelles (Pennkuntelles) Minoryta Kenedhlek an RU. Otta vy e'n kyttrin “Cadnas Kernow”. E'n gordhûher, an howlsedhes a liwyas an wedhen ma rüdh.

What a lovely day it was! How bright the sun was! I woke up early today. The day began well. As I was walking to the bus stop the sun was burning off the mist. It hovered and shone above the trees and the gorse bushes in the peaceful valley. I went to a very interesting meeting in Falmouth University. I will write more about that tomorrow. It was the first (inaugural) UK National Minority Summit. Here I am in the “Cornish Embassy” bus. In the evening, the sunset coloured this tree red.


No comments:

Post a Comment