Thursday 25 June 2020

2020 Day 177

2020 Dedh Cans Trei Ügens ha Seytek  
















De Yow, pempes warn ügens mis Efen
Thursday, 25th June

















Thera dhebm descans spladn e'n mettin ha nena, wòja kidnyow, my eth mes. Glaw! E veu hager gowas gott. My a dreylyas a-dhelher bes distowgh hei a cessyas, etho my eth rag. My a welas keun brith en pras. Anjei a wrüg drei neptra dhe'm co! Ma dhebm dew gei brith ewedh - war an clavel. My a gerdhas adro dhe'n eglos. Pana lies tycky-Duw ellowgh whei gweles? Ma nebes, emesk an flourys, bes bian ens hag üskis. Thew an kerrys e'n vorr üskis ewedh. Na veu an dorgy (brogh) anfujik ma üskis lowr.



















I had a great lesson in the morning and then, after lunch, I went out. Rain! There was a short sharp shower. I turned back but suddenly it stopped, so I went on. I saw spotty dogs in a meadow. They reminded me of something! I have two spotty dogs as well - on the mantlepiece. I walked around the church. How many butterflies can you see? There are several, among the flowers, but they are small and fast. The cars on the road are fast as well. This unfortunate badger was not fast enough.



















Deg ger rag hedhyw: Ten words for today

a-dhelher (adverbback
cessya to cease, stop, halt, etc.
clavel (m) mantlepiece, lintel
distowgh instantly, suddenly, immediately
drei dhe co to remind 
hager gowas (f) heavy shower
kidnyow (m) lunch, dinner
mos rag to go on, go forward, continue
pana lies? how many
treylya to turn






No comments:

Post a Comment