Thursday 6 January 2022

2022 Day 6

2022 Dedh Whegh

De Yow, wheffes mis Genver

Thursday, 6th January



 

Howldrevel teg a dhallathas jorna nowydh. My a gar ow theylû gans oll ow holon vy bes, terweythyow, lowen o vy dhe leverel "benatuwgana". Gellys ens lebmyn, rag an termyn, dhe'n cita an Vikings. My a hanajas gen sòcor. Lebmyn my ell parüjy ow descajow Kernôwek rag nessa seythen, ha my a vedn scrifa Chaptra Terdhek a'm lever nowydh. My ell enjoya sawarn flourys an gwav heb fienas. Nag üjy an maw bian òbma dh'aga cuntel!













A beautiful sunrise began a new day. I love my family with all my heart but, sometimes, I am happy to say "farewell". They are gone now, for the time being, to the city of the Vikings. Now I can prepare my Cornish lessons for next week, and I want to write Chapter 13 of my new book. I can enjoy the scent of winter flowers without anxiety. The little boy is not here to pick them!










Deg ger rag hedhyw Ten words for today

benatuwgana farewell, goodbye, God's blessing

colon (f) heart

descajow lessons < descas (m)

fienas (m) anxiety

gellys ~ gyllys gone

hanaja to sigh

howldrevel (m) sunrise

parüjy ~ parra to prepare

sawarn ~ sawor (f) scent, smell, perfume, etc.

sòcor (m) relief











 

No comments:

Post a Comment