Monday 17 January 2022

2022 Day 17

2022 Dedh Seytek

De Lün, seytegves mis Genver

Monday, 17th January

 

Lôwen o vy hedhyw. My a dhallathas desky ow descajow Kernôwek arta – an kensa pres a-ban dallathvos mis Kevardhû. Na ellama mos mes, bes my ell gweles ow deskyblon gen Zoom. Ma classow moy dhe dhos e’n seythen ma.  


I am happy today. I began teaching my Cornish lessons again – the first time since the beginning of December. I can’t go out, but I can see my students with Zoom. I have more classes to come this week.

Nebes geryow rag hedhyw Some words for today

a-ban since

dallath ~ dalla to start, begin

dallathvos ~ dallath ~ dalla (m) start, beginning

descansow ~ descajow lessons < descans ~ descas (m)

desky to teach, learn

deskyblon students < deskybel ~ dyscabel

No comments:

Post a Comment