Saturday 12 November 2022

2022 day 316

 2022 Dedh Trei Hans ha Whetek










De Sadorn, dewdhegves mis Dû

Saturday, 12th November
















De Merher e'n gordhûher my a wòrtas orth savla-buss delyek ha gweles an loor dres an ke. De Sadorn e'n mettin my a wòrtas orth an keth savla-buss delyek ha gweles an howl dres an ke. Hedhyw ow dedh spladn rag ow teylû. My eth bys en Falmeth rag metyans gen bagas a scriforesow. Ha'n maw bian eth dhe milva vian rag metyans gen nebes enevales. My a scrifas whedhlow bian hag ev a handlas sharaglygas ha cramviles erel. Na wrüga va kemeres own tabm veth. 
















On Wednesday in the evening I waited at a leafy bus-stop and saw the moon through the hedge. On Saturday in the morning I waited at the same leafy bus-stop and saw the sun through the hedge. Today was a great day for my family. I went to Falmouth for a meeting with a group of writers. And the little boy went to a little zoo for a meeting with some animals. I wrote some little stories and he handled lizards and other reptiles. He was not frightened at all.

Tabm gerva nowydh. A bit of new vocabulary

cramvil (m) reptile (creeping animal)

delyek leafy

eneval (m) animal (can also use best or mil)

handla to handle

milva (f) zoo (animal place)

sharaglyga (m) lizard


No comments:

Post a Comment