Friday 3 September 2021

2021 Day 246

2021 Dedh Dew Cans Dogens ha Whegh

De Gwener, tryja mis Gwedngala

Friday, 3rd September
















Ew da genowgh diwrosa? Termyn my a veu yonk, my a dhiwrosas lies mildir gans ow howethesow. En gwettha pres, na ellama marhoga war veyk na fella. Na ellama omberthy - my alja omdhisevel ha codha dor! Na wrüga vy besca resek ha na wrüga vy marhoga a-dreus dhe dir garow, dres lettys, po ledrow war nans naneyl. Whei alja mires ort oll an re na e'n Gwariow Paralympyk. Na veu kechys genowgh? Bedhowgh sür dhe vires ort an Troyl a Vreten De Sül. Ma'n kensa degre en Kernow, cans kilometer ha pajar ügens dhort Pensans bys en Bosvena. Ma radnow an resegva en tiredh menedh. Ma ascentys menedh ehen trei - an re ma ell bos maga verr avel üdn kilometer saw pur serth (kilînyans deg en cans) po maga hir avel deg kilometer saw le serth (kilînyans pemp en cans). A vedh bushys brâs a omweloryon e'n strêtys trevow? Anjei a dal degy maskys po visours e'n vledhen ma.








Do you like cycling. When I was young, I cycled many miles with my friends. Unfortunately, I can no longer ride a bike. I cannot balance - I could overbalance and fall down! I never raced and I did not ride across rough terrain, over obstacles, or down steep slopes either. You could watch all of those in the Paralympic Games. You haven't caught them? Be sure to watch the Tour of Britain on Sunday. The first stage is in Cornwall, 180km from Penzance to Bodmin. Parts of the route are in hilly country. There are category three hill climbs - these can be as short as 1km but very steep (gradient 10%) or as long as 10km but less steep (gradient 5%). Will there be crowds of spectators in the streets of the towns? They should wear masks or visors this year.













Deg ger rag hedhyw Ten words for today

diwrosa to cycle

en gwettha pres unfortunately

ledrow steep slopes < leder

marhoga war veyk to ride a bike

omberthy to balance, poise

omdhisevel to overbalance, fall over

omweler (m) spectator, onlooker

resek to race

resegva (f) race route

tiredh menedh (m) hilly country

troyl (m) tour


No comments:

Post a Comment