Tuesday 4 February 2020

2020 Day 35

2020 Dedh Pemdhek warn Ügens 

De Meurth, pajwora mis Whevrel
Tuesday, 4th February

An color rag hedhyw ew melyn! Ha my ow mos en vorr (fordh) dhe'n savla kyttrin e'n mettin my a welas lies tra melyn – ha môy ha my ow tos tre. An liw ell bos glüw – terwythyow thew hedna rag hewelder ûhel. Gwarnyans ew – na wrewgh whei dos nes. Nag o vy plegadow (an cüver carthyon) po na vadna vy bos browys gen agas carr (an venyn ha'y hei gen jerkyns haval). Melyn ell bos môy sotel ha nebes a decter. Ma lies flour eythin solabres hag, òbma hag ena, nebes losow lagas ha lily an Corawys.


The colour for today is yellow! As I was going along the road to the bus stop in the morning I saw lots of yellow things – and more as I came home. The colour can be vivid – sometimes that is for high visibility. It's a warning – do not come near. I am not pleasant (the sewage lorry) or I do not want to be injured by your car (the woman and her dog with matching jackets).Yellow can be more subtle and something of beauty. There are lots of gorse flowers already and, here and there, a few celandines and daffodils.


Deg ger rag hedhyw: Ten words for today

carthyon plural sewage
color (m) colour (some prefer this to liw)
cüver (m) tanker lorry
glüvivid, intense
gwarnyans (m) warning
hewelder (m) visibility
jerkyn (m) jacket
losow lagas celandines
sotel subtle
tecter (m) beauty


No comments:

Post a Comment