Saturday 9 April 2022

2022 Day 99

2022 Dedh Pajar Ügens ha Nawnjek


De Sadorn, nawhes mis Ebrel
Saturday, 9th April 
Gwydn ow bes! My a wrüg mos mes diweyth en üdn seythen. An nessa troyl a veu moy plegadow avel an kensa. Heb pig breghlin ha gen te ha tesednow! My a vetyas gen ow bagas scriforyon en Falmeth. Ha moy diwedhes my a gerdhas reb an mor. Solabres ma visytoryon  war an treth. Teg o an mor ha teg o an pow adro. Ma bleujyow gwedh war an spern dû. Ma deves hag enow en prasow. Ma cathes helyk e'n osil.


What bliss! I went out twice in one week. The second outing was more enjoyable than the first. Without vaccination and with tea and cakes! I met my writers' group in Falmouth. And later I walked by the sea. Already there are visitors on the beach. The sea was beautiful and the countryside was beautiful. There are sheep and lambs in the meadows. There is blossom on the blackthorn. There are pussy willows in the osiers.














Nebes geryow rag hedhyw. Several words for today.

bagas (m) group
diweyth twice
gwydn ow bes what bliss (interjection) fair my world
metya gen to meet (with)
osil (collective) osiers, withies (willows)
plegadow enjoyable
solabres already 
troyl (m) outing, excursion, jaunt, trip
visytoryon visitors


No comments:

Post a Comment