Monday 6 April 2020

2020 Day 97

2020 Dedh Pajar Ügens ha Seytek

De Lün, wheffes mis Ebrel
Monday, 6th April

Res ew dhebm gwil nep tra, bes pandra wra vy gwil?Pandra venjama gwil? Tra veth! Bes my a dal gwil neppeth vas. My a wor. My a vedn composa ow crow (stûdio po sòdhva), my a vedn y orna. Ev re beu ûsyes vel gwiffa (gwithva) rag atal an teylû. Na ellama y ûsya rag liwya po scrifa na fella - re leun ew ev a daclow. Shiek ew ev. Ma gwaryellow an flehes wydn - kegin bredn bian, crowd ha tabour loos, pajar pel droos, jynn pasta, kerrik flogh plegüs, kistednow a vryckys plastyk ha seher a orses bian (teddys). Martesen ma dhewgh taclow an par ma et agas talak. My a drovias beyk corfassay - my a ell gül devnydh anodho (drefen na ellama mos mes).  

I must do something, but what shall I do? What would I like to do? Nothing! But I ought to do something useful. I know, I'll tidy my shed (studio or office), I will organise it. It has been used as a store for the family's rubbish. I can't use it for painting or writing any longer - it is too full of things. It is untidy. There are the grandchildren's playthings - a little wooden kitchen, a violin and a grubby drum, four footballs, a pasta machine, a folding pushchair, boxes of plastic bricks and bags of teddy bears. I found an exercise bike - I can make use of it (because I can't go out).

Deg ger rag hedhyw: Ten words for today

composa to tidy, straighten, neaten < compes
corfassay exercise
gwiffa (f) store room, etc. (also gwippa) , gwithva
loos grey, grubby
orna to organise
ors bian (m) teddy, little bear
plegüs folding, collapsible
shiek untidy (of house, room, etc.)
talak (m) attic, loft
vas useful

No comments:

Post a Comment