Thursday 16 April 2020

2020 Day 107

2020 Dedh Cans ha Seyth

De Yow, whetegves mis Ebrel
Thursday, 16th April

My a redyas blogg Neil Kennedy newher. Ev a wrüg gonis has et y lowarth. Tybyans da, my a brederas, my a vedn gwil pecar. Bes eus has dhebm?  My a gavas pajar fardelik a has coth. Thera fav mung rag tevy skyll fav war styllen veister, bettys lies liw rag aga gwredhow whethys wheg, lattis organek rag delkyow bian ha cowlen rag ... piw a wor? Ma caletter. Ma gwelys genowgh dr'o vy pebores heb creft. Nag o vy lowarthores da naneyl. Ha nag eus dor esy veth et ow lowarth. Etho my a drouvyas dew gawn plastek ha sagh a liggen. Lebmyn ma bettys e'n cawn brâs ha lattis ha cowlen e'n cawn bian. Ma'n fav e'n chei. Lebmyn ma othom dhen a law. Nag o vy benyn leun gwaytyans! Na whath, thew an gwywer ma best leun gwaytyans - ma govenek ganjo cawas neppeth e'n gwels. Ha ma bohes sowena, ma flourys war an lilak Treyew coth.


I read Neil Kennedy's blog last night. He's sown seeds in his garden. A good idea, I thought, I'll do the same. But have I got any seed? I found four packets of old seed. There are mung beans for growing bean sprouts on a window sill, multi-coloured beetroot for their sweet, swollen roots, organic lettuce for little leaves, and kale for ... who knows? There is a problem. You have seen that I am a baker without skill. I am not a good gardener either. And there is no easy ground in my garden. So I found two plastic troughs and a bag of compost. Beetroot is now in the big trough and lettuce and kale are in the little trough. The beans are in the house. Now we need rain. I am not an optimist! However, this squirrel is optimistic - it hopes to get something in the grass. And there is some success, there are flowers on the old Treyew lilac.




Deg ger rag hedhyw: Ten words for today

benyn/den leun gwaytyans optimist
bettys (collective pluralbeetroot > (singularbetysen
cawn (m) trough
cowlen (f) kale
fardelik (m) packet fardel pack + (diminutive ending) ik
govenek (m) hope
gwredhow (plural) roots < (singulargwredhen (f)
leun gwaytyans optimism, full expectation
lowarthores (f) gardener < lowarther (m)
styllen veister (f) window sill (wooden)



Grewgh redya moy war vlogg Neil Kennedy, Te ha Tesednow.
https://nebesgeryow.blogspot.com

No comments:

Post a Comment