Tuesday 3 January 2023

2023 Day 4

2023 Dedh Pajar















De Merher, pajwora mis Genver

Wednesday, 4th January


Da ew genam sciens ha my alja desky lies mater. Calish ew an dewis rag üdn descans cott. My a viras ort nerth kensena. Lebmyn my wrüg dalla mires orth matter. Ew nerth ha matter taclow dibarow? Ma Albert Einstein ow leverel drew anjei kelmys gen kehavalen  E = mc2

Ma scrifys genam blog nowydh adro dhe elvednow.

https://kernowekenchei.blogspot.com/2023/01/at-home-with-cornish-61.html

I like science and I could teach many topics. The choice is difficult for one short lesson. I looked at energy previously. Now I have started to look at matter. Are energy and matter separate things? Albert Einstein says they are connected by an equation, E = mc2

I have written a new blog about elements. 


No comments:

Post a Comment