Friday 6 March 2020

2020 Day 66

2020 Dedh Trei Ügens ha Whegh


De Gwener, wheffes mis Meurh
Friday, 6th March

E veu lies tra dhe wil hedhyw. De my a spendyas an jedh gen maw bian ha hedhyw my a spendyas an jedh gans y voderep. Ma othom dhodhans a daclow deffrans. Thera othom dhe'n maw a voos, gwary ha còsk. Môy completh ew an vôs.  Hedhyw my a veu troheres blew - my a drohas peder misva dhort hy blew (ha my a whilas low e'n kettermyn). Ha my a gribas mes lies colmen ha dôlow. Perfeyth ew hy blew lebmyn.  Res ew dhe flehes gwary dhort termyn dhe dermyn. An lowarth ew teller da en kewer segh. Da ew gans an vôs crambla ha lebmel. Da ew gans an kei bian rolya e'n gwels. Hag òja gwary, termyn ew rag desky.



There were lots of things to do today. Yesterday I spent the day with a little boy and today I spent the day with his aunt. They need different things. The boy needed food, play and sleep. The girl is more complicated. Today I was a hairdresser - I cut four inches off her hair (and I looked for lice at the same time). And I combed out lots of knots and tangles. Now her hair is perfect. Children must play from time to time. The garden is a good place in dry weather. The girl likes climbing and jumping. The little dog like rolling in the grass. And after playing it's time to learn.



Deg ger rag hedhyw: Ten words for today

a drohas cut (preterite of trehy to cutnote vowel change)
colmen (f) knot  (you can also use colm (m))
completh complicated, complex
criba to comb
dôlow tangles
misva (f) inch (feminine - so use peder not pajar)
moderep (f) aunt
perfeyth perfect
spendya to spend
troheres blew (f) hairdresser verb trehy to cut



No comments:

Post a Comment